Serviceformulier

Gegevens over uw probleem





In uw woningIn de algemene ruimte


Uw gegevens




ManVrouw








Foto's

U kunt eventueel foto's van de noodzakelijke reparatie bijvoegen (maximaal 2MB per foto). Tip: gebruik uw smartphone!

Uw woning of appartement werd met de grootste zorg door ons gerealiseerd. Er is hard gewerkt om u een goed eindproduct te leveren. Desondanks kunnen er onverhoopt toch problemen ontstaan in of aan uw woning.

Uw woning is gebouwd onder garantie. De garantie verschilt per onderdeel aan uw woning. Heeft u een koopwoning of -appartement en is daarop de Woningborg Garantie- en Waarborgregeling van toepassing, toets uw klacht dan eerst zelf aan de geldende garantiebepalingen. Deze kunt u terug vinden op www.woningborg.nl of in uw kopersmap.

Wilt u een klacht/reparatieverzoek indienen, vul dan bovenstaand formulier in, de afdeling onderhoud zal u dan zo spoedig mogelijk verder berichten over de verdere afhandeling van uw melding.

Huurt u een woning? Meld uw klacht in dat geval rechtstreeks bij uw verhuurder. Zij zullen dan contact met ons opnemen.

Valt uw klacht niet binnen de garantie, dan willen wij u natuurlijk toch graag van dienst zijn. Onze afdeling Service & Onderhoud helpt u graag verder. Zij kunnen uw verzoek na uw opdracht voor u uitvoeren. Neemt u gerust contact met hen op.

Heeft u een dringende storing of een andere calamiteit belt u ons dan op (0492) 523 759. Wel vragen we u om uw storing of calamiteit ook schriftelijk aan ons door te geven.

Vragen?

Niels van den Berkmortel

Verkoopbegeleider